Blondinbella i Let's dance!

2008-12-30 @ 13:06:40
Är det bara jag som missat att Isabella "Blondinbella" Löwengrip, ska vara med i Let's dance? Har ingen som helst minne av att jag läst det i hennes blogg, men nu efter lite funderingar när hon och Nils skrev nåt om dansträning i sina bloggar och reklam om Let's dance som börjar 9 januari och hon har nämligen skrivit att 9:e januari händer nåt. Är det meningen att det ska vara hemligt? :p

Jag brukar inte följa Let's dance, men detta kan jag ju inte missa!!






Uppdatering!

Bara för att jag kom på den smarta grejen avslöjade hon det precis innan jag la in inlägget ;) Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag förstår inte hur alla kan gilla den där mediakåta tönten...

2008-12-30 @ 15:06:38
URL: http://frisortips.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0