Försäljning av armband!

2009-02-08 @ 23:01:08
Jag kommer inte börja sälja riktigt än, jag måste först få veta lite hur efterfrågan är på det. Så jag ska lägga upp ett inlägg med dom armband jag kan göra fler av och sälja och dom det bara finns en av som jag inte gör fler av, just nu i alla fall. Det kommer även komma andra så småningom! Dessutom ska jag försöka få bort ögglan på peace-märket på det armbandet, men så länge så får ni ta det som det är då jag inte vet om det lyckas.

Så skulle ni vara intresserade, skriv om det i nästa inlägg där jag lägger upp vilka armband som finns, så jag vet om ungefär hur många jag skulle kunna sälja just nu. :)

Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0