Kommer det en till SATC-film?

2009-02-09 @ 18:49:13
Det ryktas att det kommer ännu en Sex and the city-film, att alla 4 skådespelare har skrivit på men manuset är inte skrivet än. Man kan ju alltid hoppas att det är sant!!! :)

Jag älskar Sex and the city, och tror aldrig det kan bli för många avsnitt eller filmer, man tröttnar aldrig!!! Inte jag i alla fall.. Manusförfattaren gör det så grymt bra och likaså skådespelarna. Dom är mitt liv! ;) ♥

Vad tror ni, blir det en till film?
Tror ni den kommer bli lika bra som den förra?



Bild tagen från Posh24.com

Kommentarer
Postat av: HHELENE

det Blir en ny film, det har redan redogjorts! och jag tror starkt på att dem kommer bli en succé den med :D

2009-02-10 @ 14:08:34
URL: http://hellenius.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0