Kronprinsessans förlovning!

2009-02-24 @ 15:59:37
Äntligen är det dagsavslöjat, att prinsessan Victoria har förlovat sig med Daniel. Det har ju gått många år nu och folk har bara väntat. Jag personligen tycker att dom är ett riktigt fint par och jag är glad för deras skull.

Jag satt här och skulle se på några andra program, men i stället har detta hållt på nu i flera timmar, samma repotage om och om igen, lite onödigt kan jag tycka, att skippa massa program. Menmen. :) Det är väl en stor grej för Sverige antar jag.

Daniel har ju även satt Ockelbo på kartan, en ort några mil ifrån där jag kommer från. Hörde precis att dom intervjuade en person där på stan i Ockelbo och herreguuuud vilken dialekt, haha, antagligen lite grövre än min, men det är alltid lika hemskt att göra våran dialekt på tv!!! :p

I alla fall, grattis till dom!! :)



Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0