Armbandsförsäljning! Intresserad?

2009-02-08 @ 23:18:09

Armband med peacemärke, ögglan går eventuellt att få bort på några jag gör senare, men räkna inte med det. Dock tycker jag inte att man tänker på det när man har det på. 70 kr.


Princess-armband (finns även med i en tävling här på bloggen t o m den 28/2). 50 kr.


Flätat armband med en trollsländeberlock. Finns endast i ett exemplar och kommer troligtvis inte fler. Dock är det lite väl långt men kan ej korta av det, 22 cm inkl spännen. Dom andra är kortare och passar i stort sett alla! Detta kostar 80 kr då det endast finns i ett exemplar!


Mocka-armband med två band och två berlocker. Kan även göras till killar med 3 rader och inga berlocker. Detta kostar 80 kr och om det görs som killarmband - 65 kr.



Alla priser är inklusive frakt inom Sverige och en söt smyckespåse!





Skulle du vara intresserad av ett armband? Skriv då vilket och maila mig på [email protected], då jag måste se hur stor efterfrågan är och beställa mer material, tillverka m.m. Man kan tycka att priserna är höga, men jag har räknat med kostnader för materialet och att det tar 30-60 min att göra ett armband! Det är väldigt "pilligt" :) Hoppas ni förstår.

Vore dessutom jättegulligt om några söta själar ville tipsa om att jag säljer dessa i sin blogg! :D

Kommentarer
Postat av: yudith

hej jag tyckte om det sista armbandet med mocka..men vad står det på berglockarna?



Jag länkar till din blogg om att du säljer:)

kramis

2009-02-10 @ 21:18:08
URL: http://yamis.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0