Gör ditt eget armband!

2009-02-13 @ 11:34:40


♥  Runda sammetsband i färgerna grön, blå, rosa, svart och röd.
♥  Flätade band i grön, blå, vit, rosa och röd.
♥  Organza-band i rosa, guld och svart. Det svarta finns även i en smalare version.
♥  Vanlig vaxad bomullstråd.



♥  Mockaband i svart och sand. Snart kommer även nougat!
♥  Förlängningskedja (så man kan välja längd lite själv..)
♥  Vanliga karbinlås.
♥  Togglelås i antiksilver

.
Berlocker




♥  Budskapsberlocker "Dream"
♥  Litet hjärta med texten "Made with love"
♥  Love-ringar
♥  Peace-märken
♥  Ankare
♥  Trollsländor
♥  Änglavingar
♥  Sax
♥  "Love" i guld-, silver- och kopparfärg
♥  Hjärtformade hänglås
♥  Guld- och silverfärgade nycklar
♥  Princess-kronor
♥  Budskapsberlocker "Peace"




♥  Röda och rosa organza-smyckespåsar
♥  Budskapsberlock "Live"
♥  Budskapsberlocker "Embrace", "Unite", "Create", "Wish"
♥  Magnetlås
♥  Togglelås trollslända
♥  Budskapsberlock "I am powerful"
♥  Hjärtformade togglelås



En del av dessa saker har jag fler av och vissa har jag en av. Några kan jag beställa hem fler om det blir populärt och några kan jag inte få tag i mer. Till exempel togglelåset med trollsländan, det finns i ett exemplar och jag kommer troligtvis inte kunna få tag på fler. Likaså saxen har jag en av och vingarna två. Och dom tvivlar jag på att jag får tag på fler, men man vet aldrig.

Är du intresserad av att matcha ihop ett armband av dessa saker så maila mig på [email protected] med en beskrivning på hur det ska se ut och vilka band, lås, berlocker osv du vill ha. Om du inte vet hur du vill ha det men vad du vill ha kan du ge mig fria händer med dom saker du valt.

Det är inte heller säkert att det kan levereras snabbt, det beror helt på om jag har grejerna du vill ha kvar hemma, jag kan nämligen inte köpa in parti efter parti när jag inte vet om jag får det sålt! Men om någon beställer något av det som är slut så beställer jag det direkt, så man får räkna med upp till 2 v leveranstid om man väljer något som är slut. Men som sagt i vissa fall kan det inte ens finnas kvar att beställa och då kan jag tyvärr inte göra något åt det. Men då jag har varorna hemma levereras armbandet inom 5 dagar.

Kommentarer
Postat av: ämma

Måste ju fråga vart du får tag på allt det där söta? :)

2009-02-13 @ 19:07:54
URL: http://emmasfoto.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0