En ny idé, vad tycker ni?

2009-02-10 @ 21:45:11
Jag säljer så klart armbanden jag lagt in här, men nu hade jag även tänkt ta in beställningar på varianter av dem, och då får ni helt enkelt skriva hur ni vill ha dom och så får ni ett pris den vägen i stället. Men all kontakt ang det sker via mail! Helst även frågor... [email protected]

Hur som helst, så hade jag även tänkt fota alla olika berlocker, lås och band jag har så får man bestämma genom det vad man skulle vilja ha för några saker och hur, dock inte alltför avancerade saker, men lika där så får ni ett pris när ni skrivit vad ni vill ha. Men det kommer upp imorgon eller övermorgon, vilka saker jag har och sådär. :)

Hoppas ni gillar detta?!

Jag måste även köpa in en del nytt material snart, speciellt dessa "grundprylar" som används flitigt, t ex mockaband, ändar och karbinlås. Men det kan jag inte göra förens jag ser att detta går lite framåt med försäljningen, det är mycket troligt att jag får många beställningar nu men sen dör det ut, men jag hoppas inte det! Så jag får köpa hem lite i taget.. Men jag har även tänkt att köpa hem lite nya berlocket och sådär. :) Så ni får hålla ut tills jag sålt några nu och kan köpa hem mer material!

 

Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0