Annars då..

2009-04-24 @ 11:56:33
Johan är i Skövde tors-sön, jag har inte alls mått bra så blivit hemma igår o idag! Igår fick jag sushi av Johan innan han åkte, underbart gott. Skulle kunna äta det varje dag! Vill ha idag med men det blir nog inget med det ;) Ska försöka laga mig nåt. Fastän sushi är nyttigt och sååå sjukligt gott. Kanske imorgon ;)

Men dum som jag va handlade jag inget igår innan Johan åkte, så jag får åka och handla med cykeln idag. Måste köpa sköljmedel, lite mat och sådär. Men först måste jag pumpa cykeln på preem, hur nu det ska gå, jag kan inte pumpa cyklar?!

Ja ja, ikväll ska jag ev äta tacobuffé med Melinda, Annah o Catrine men jag vet inte än, jag mår inte så bra :/ Samtidigt som jag vill.. Fan vilken beslutsångest! Annars åker jag ner o äter sen drar mig hemåt igen.. Får se får se..

Ska i alla fall köpa hem mat ifall, annars äter jag det imorgon. Tips på nån mysig fredags/lördagsmat? :D Ska även frossa lite ikväll, det va länge sen jag köpte hem massa godsaker en kväll nu så ikväll så! Kanske stoppar viktnedgången lite (som för övrigt det inte händer mycket med trots att jag promenerar VARJE dag minst 30 min och äter mycket mindre), men det får va så då!! Nån gång får man väl frossa lite....

Annars har jag och Johan vart tillsammans i 20 månader idag. Grattis till oss! :p
Hej på er ;)

Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0