Ben & Jerrys sorbet!!

2009-04-15 @ 14:41:38
Ingen har väl missat blogg.se's framsida, inte heller jag! Och så lycklig jag blev, jag älskar ju B&J och jag älskar sorbet! Jag gillar faktiskt inte glass så mycket annars men B&J är ju gott ändå, men SIA sorbet är mina favoriter, nu blir nog detta mina allra största favoriter! ;) Problemet är att det nu kommer bli mer glass för mig, och dyrt :s :p Men jag älskar dock även SIA's blodapelsin/ingefära-sorbet :)

Ni missar väl inte detta? ;) Måste testas till helgen helt klart. Frågan är vilken av dom jag ska börja med :D Det blir nog mango för jag ääääälskar mango! ;) Dock inte så förtjust i andra bär men det får gå :)



Kommentarer
Postat av: Pauliina

ohhhh det låter gott, älskar b&j^^

2009-04-15 @ 20:13:39
URL: http://pauliina22.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0