Grillning!

2009-04-26 @ 15:15:36
Igår blev det grillning hos Kissen med henne o Annah! Jag själv tog några bilder med mobilen jag ska lägga in sen men hoppas få från kameran också :D Haha! Det va mysigt, dock blev det lite sent så solen gick ner rätt snabbt så då gick vi in o satte oss o drack. Redan 23:40 åkte jag och Annah, va en skitsnäll taxichaufför, hon satte 100 kr fastpris och den resan skulle nog egentligen blivit 200 på taxametern. Minst! Det va från Bolltorp, via centralen (där Annah även skulle hämta ut pengar) och sen hem till Stadsskogen. Riktigt bra pris!!

Idag har jag städat för fullt ändå känns det som att inget händer :( Så jag måste väl fortsätta! Johan är på väg hem tror jag, han svarar inte när jag ringer men han skriver att han är på väg så förstår inte riktigt det men, ja ja.

Sen ska vi åka och hämta den andra musen och köpa ett terrarium i Göteborg tror jag, fick ner priset rätt bra så bäst att passa på! :) Imorgon är det bara att skaffa ett litet nät att sätta över, en vattenflaska och lite småsaker till terrariet. Men jag tror att alla 4 får va där tillsammans (om det funkar) så då kan jag ta samma grejer jag har i den andra buren så får jag bara köpa nytt sen när jag ska ha fler. Måste även köpa en transportbur och två petboxar. Kommer kosta mig mycket dom där ;)

Och har precis blivit medlem i Svemus och ska registrera mössen imorgon. Men först måste jag ha namn på dom.. HJÄLP?!

Har du möss, så glöm inte bli medlem i Svemus, superbra förening för alla oss med möss! :D

För övrigt, är jgag lite less att solen är borta just nu när Johan kommer hem haha, men det är rätt varmt och ser ut att spricka upp lite nu i alla fall! Vi tänkt gå ner och sätta oss på uteserveringen på pizzerian här nere men det blir nog inget med det nu när det är så molnigt :p Fuck!

Men kommer väl få fullt upp nu ändå, med att hämta mus o terrarium!
Nej nu måste jag fortsätta städa, suck! Det tar emot.. :p

Ha det bra!!

Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0