I'm back! For good?

2009-04-24 @ 11:52:54
Det vet man aldrig ;) Återstår att se om jag tar upp detta på riktigt igen.

Men jag måste ju berätta, igår köpte jag två nya möss :D Jag har ju haft 3 st senaste 1½ åren men nu är två av dom döda och tyckte synd om min sista ensamma. Så igår införskaffade jag två stycken av en superbra uppfödare i Lerum! Dom är helt underbara, keliga och söta :D Och små! Jag tyckte Klara va liten men helt plötsligt är hon jättestor ;p

Men jag har ju inga namn till dom här heller.. Så skulle verkligen behöva förslag! ;)

Och för övrigt ska jag ställa ut dom i Valbo den 6 juni, kom o kolla vetja ;) Och ska även ta några kullar om några månader, får se om jag behåller någon och säljer några ungar då. Ska bli kul att testa lite så får vi se om jag börjar avla i lite större skala sen :D

Vill även köpa en liten kanin och en dumboråtta. Men vi får se ;) Vi måste bo lite större först, haha! Dom är inte superdyra att ha liksom och inte heller att köpa men det är ju plats som är problemet. :p Just nu måste jag först och främst köpa en till bur till mössen, kommer troligtvis en fjärde liten plutt från samma uppfödare till veckan. Sen måste jag ju ha råd o köpa fler burar innan jag kan köpa råtta och kanin, så det får bli sen! :)

I LOVE IT!



Kommentarer
Postat av: ninna

Milla är fint namn :)

2009-04-25 @ 14:33:31

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0