I'm on my way!

2009-04-07 @ 14:51:00
Nu sitter jag på tåget på väg hemåt.. Eller har gjort i en halvtimme nu, bara 5½ timme kvar då ;) Haha!

Det va tungt att åka, riktigt tungt.. Usch! Ville inte lämna Johan.. :( Men men, det får gå i en vecka, kommer bli underbart att komma tillbaka på måndag. (Trodde aldrig jag skulle säga detta.. :p)

En rolig grej va att när jag skulle på tåget kom tågvärden ut, sjukt snygg kille, men tänkte inte mer på det! Sen säger Emma, att det är Martin Synnerö från Paradise hotel, och då koppla det, fan så snygg han är! :p Haaha, mycket möjligt sveriges snyggaste karl! Så han räddade min resa ;) Och Emma också, hon är en pärla, som fixade internet åt mig. Då går tiden mycket snabbare!

Och så sa hon även att det finns sushi på centralen, så nu längtar jag bara dit ;) Hoppas jag hinner träffa Hanna också så blir dagen fulländad! :D Men ska i alla fall köpa med mig sushi på tåget mot Gävle om jag inte hinner äta det där i Sthlm.. Orkar knappast ta upp datorn den biten också, men man vet aldrig! ;p Det blir värre på tillbakaresan när jag får åka långa vägen över Örebro och utan internet, buhuuu, gruvar mig redan! :( Får ladda hem nån film helt enkelt..

Nu ska jag äta lite nötter o dricka lite loka. Är sjukligt hungrig. Åt lite vegetarisk lasagne till lunch (som för övrigt va över förväntan!) men hann inte få i mig så mycket, så det kommer sitta fint med mat om 2 h ;) Sen är jag hemma 20:30 ikväll!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-07 @ 20:58:08
URL: http://www.arntyochmirry.se

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0