Long time no see!

2009-04-19 @ 21:33:02
Jag är inte så aktiv för tillfället, jag har såna här perioder ;) Det blev när jag åkte hem och inte ville slösa tiden vid datorn, sen har det blivit att jag glömt av mig liksom! Men bra är väl det att jag inte nördar lika mycket längre.. Brukar bli hösten o vintern jag nördar sen är det rätt lugnt när solen kikar fram under sommarhalvåret ;)

Men vad har hänt då, förra veckan va det bara skola och sådär. I fredags åkte vi till Johans mamma för o passa djuren o huset, åkte in till Johans bror i Falköping o umgicks lite sen åkte vi hem o sov! På morgonen gick vi upp rätt tidigt, matade djuren, gick på en liten promenad med hundarna, satt på gården med hundarna o så :D Hehe. Vi på en gård, det är grejer det! ;) Önskar det va jag som bodde där..

Sen åkte vi in till Falköping, fick låna Johans bror o hans familjs lägenhet, då dom skulle till Göteborg. Så vi köpte mat som vi lagade där, drack lite, sen kom vi på att jag glömt koftan hos hans mamma (han hade inte druckit än som tur va :p) så vi åkte tillbaka o hämtade den. Gjorde oss i ordning snabbt! Hade ångest att jag knappt hade nåt o dricka o bara en kofta o ha på mig :p Hade inte räknat med fest! Men så gick vi dit vid 18, som tur va va det typ på samma gata en bit ner, så där blev de födelsedagsfest hos Nermina :) Mycket trevligt! Jossan och dom kom och efter ett tag blev det drag.. Men när Nermina skulle dra så gick vi några tjejer + Johan hem till en annan tjej och festade vidare, och dra mig baklänges vad full jag blev! Jag blir sällan så full nu, dels mår jag oftast dåligt så jag måste sluta dricka eller så blir jag inte full bara. Men jäklar ja, igår va första gången på länge ;p Jag ska jämt dricka vin i fortsättningen! Jag mår inte alls dåligt utan blir bra full o inte speciellt bakis, känner mig inte så uttorkad som när jag dricker cider o sprit, dessutom behövs mer cider än vin så.. Det va en perfekt kväll! :D Sen skulle vi dra ut på Dagnys men jag o Johan bestämde oss för o gå hem, så där sparade vi pengar för krogen som oftast blir tråkigt ändå :p Va sugen men vi är fattig ;) Så vi gick hem o jag minns knappt att jag hann lägga mig, somnade som en stock!! Och sov sååå skönt, dom hade världens skönaste täcke o säng :D Vaknade i morse runt 8 o va pigg haha, och irriterad för mitt ansikte va så torrt efter att jag somnat med smink :p Gick upp o tog bort det sen läste jag en timme tills Johan vaknade o vi kollade lite på disney dags innan vi gick upp o åt frulle :p

Åkte till hans mamma runt 10:30, tjötade lite och åkte hem innan 12 nån gång, sen har jag lagat lite plockmat, massa gott, vi kollade på "Torsk på Tallinn", inte alls speciellt bra om jag får säga det själv :S Och sen vart på en promenad! Så när vi va på väg hem kom brandbilar så vi gick hem o tog en tur med bilen för o se va de va, men det va några stockar dom kollade under bara så det va nog nån som sett att det rykte eller nåt, många som går på promenad den vägen. Så det va inte så spännande! ;) Och nu är vi hemma igen, ikväll va det varken "Vårt bröllop i era händer" eller "Sanningens ögonblick", är båda dom slut?! :O Tyckte det där vårt bröllop i era händer va väldigt få avsnitt :S Och lika sanningens ögonblick! Men men, ska ta en dusch nu innan jag ska se på "En callgirls dagbok" och sen sova. Johan ska upp kl 5 o jobba och jag ska iväg till Borås med skolan och redovisa examinationsarbete. Fast jag ska dock inte redovisa men resten av gruppen.. Jag har iaf varit med och gjort det! ;) Kommer nog bli en rätt seg dag men men, skönt o slippa skolan ändå :p Och jag gillar ju Borås! ;)

Skönt att Johan jobbar dag nu hela månaden typ... Det jobbiga är att tors kl 16 åker han till Skövde för att ha nån övning med hemvärnet sen kommer han hem på söndag runt 18 :/ Det kommer bli en förbannat lång helg! Det finns inget jag hatar så mycket som att va helt ensam i flera dygn sådär, fredagen går väl an när man går i skolan men så tråkigt att veta man ska hem o va ensam sen, för då slutar det med att jag sitter här hemma vid datorn o tvn exakt hela helgen o sover bort tiden o mår dåligt av det.. :/ Fan fan. Han har åkt bort såhär en gång innan och det va dom 3 värsta dygnen i mitt liv! Dessutom ses vi inte på torsdagen heller eftersom jag slutar 17 o han åker 16. Hjälp mig?! Hehe, nä men jobbigt när min panikångest kommer krypande bara jag tänker på helgen...

Well well, jag ska väl ta mig duschen nu! Sen göra upp en budget, nästa månad blir tajt eftersom vi ska till Sthlm, och det är mitt sista hela studiemedel! :/ Så den här sommaren alltså, känns inte kul alls.. Får inga pengar nånstans ifrån och inget jävla jobb! Söker som en idiot....

Ja ja, sov gott...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aha, du är klar nu till sommaren eller?!

Jodå, det går väl.. Jag har ett år till på mig o smöra in mig så vi får väl se vad jag går ut med ;) haha. Lär ju inte bli en 4a, men hoppas på en 3a :)

2009-04-19 @ 21:36:50
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Okejokej, du kan inte gå kvar ett år iallafall då? Det kostar ju förstås men iaf.. :)

Haha jaa, för o få en 4a ska man väl ha alla rätt på proven, full närvaro o skitbra social kompetens.. de är iaf va dom sagt på min skola :P

2009-04-19 @ 21:46:07
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Marita

Nej längre än så. Utefall jag vill återvända, knappast troligt men ändå. Å nej, det går absolut inte för bostadsbolaget!!!!

2009-04-20 @ 17:43:25
URL: http://frisortips.blogg.se/
Postat av: Tilda den vilda

Postat av: Sarah



Hahaha hur fick du Alingsås??? :p Vadå Bil - Mini?? ;D Och så tar du "Martini" just när det finns mjölk ;) Hahahaha. M va ju ganska lätt :D



Jag sökte på gator på M på eniro oxå hittade jag en i alingsås, och det finns faktiskt ett bilmärke som heter Mini! Och jag tänkte faktiskt inte på mjölk så det blev martini. HA HA!!! ;D

2009-04-22 @ 15:56:20
URL: http://livetenligttilda.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: hehe okej! :) Allt bra med dig? :)

2009-04-22 @ 18:34:21
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0