Ojsan!

2009-04-09 @ 13:05:25
Jag tänkte inte ens på att jag inte uppdaterat sen jag satt på tåget i tisdags.. Men bättre sent än aldrig? ;)

Nu har jag alltså vart hemma lite mindre än 2 dygn, hittills rätt segt när alla jobbar/går i skolan, men Tilda har fått lov nu och imorgon är alla lediga tills måndag då jag åker hem! Imorgon ska vi i alla fall på 60-årskalas och på lördag har vi 13-årskalas för Tilda här. Så nu börjar det hända lite i alla fall så tiden går fortare! Mitt problem hemma brukar vara att jag sitter o småäter på kvällarna.. Här är problemet på dagarna, kvällarna går nämligen riktigt fort och då är alla hemma. Men hemma är det ju för att Johan jobbar kväll också.. :p Men här finns det så mycket gott!! Igår åt jag alldeles för mycket.. Speciellt smeten när jag gjorde cupcakes, hade såååå ont i magen sen. Haha! Sen åt jag en chokladmuffin och det va nog det godaste jag bakat, sen på kvällen åt jag en cupcake o gav Tilda hennes presenter. Cupcaken va riktigt god :D Ni ska få bilder sen, dom blev fina ;) Efter det fick jag ångest o körde wii fit i en timme. Blev lagom svettig :p Men det är bra, det tar! ;) Enligt wii fit har jag gått upp 1 kg sen sist jag körde det i jul men enligt den vanliga vågen (som sällan ändrar sig neråt kan jag säga) hade jag gått ner 2 kg!! :D Så vi kör på den ;)

Annars har det inte hänt mycket.. Sitter här nu, fastnade på en bröllopsblogg o på massa länkar, haha, gud vad jag längtar till den dagen jag får börja planera mitt bröllop!! Ni fattar inte.. Jag är helt besatt.. :p Jag kom in på det för att Rebecca Bloomwood började planera sitt bröllop där jag är i boken nu, en shopaholics bekännelser alltså ;) Haha! Så nu är jag fastklistrad här. Tilda kom hem för en stund sen så får se om vi hittar på nåt att göra.. Vi skulle ju fota och så men det är inte så kul när det är snö ute :( Det är  bra mycket snö fast börjar smälta lite mer nu! När jag kom hem va det helt täckt, usch!!!! Imorgon skulle det bli sol så hoppas på det nu att snön är borta :p Jag som njöt av våren i Alingsås ;) Vad gör jag här?! Haha!

Nä nu ska jag fortsätta med mina "bröllopsbestyr" ;) Kanske kommer det ett inlägg sen om hur jag drömmer om att mitt bröllop ska va, hehe :D Om jag inte har nåt bättre för mig! Johan blir väl bra skraj då ;)

Vad gör ni denna skärtorsdag? :)

Kommentarer

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0