Romantik!!

2009-04-15 @ 15:12:48
Det händer inte ofta i mitt liv, det har knappt hänt något romantiskt med någon, men när jag kom hem i måndagskväll, my god, det slog allt!!! :) Jag kom till Alingsås vid 21:30 ungefär och Johan hämtade mig, för det första va det underbart varmt och skönt när jag kom ut sen kom vi hem, där va det helt städat, tända ljus, dukat, dekorerade tallrikar med citronklyfta, mat i ugnen och både vin, cider o citronvatten på kylning. Så för mig blev det citronvatten och hans suuuupergoda mat, pasta med krabba, chili, vitlök, citron, presilja o grejer, det va supergott!!!! Första gången han lagar en riktig maträtt o han lyckas såååå bra. Synd för honom för nu blir det inte den sista ;) Hihi! Men det va så underbart mysigt.

Sen krypa ner i nybäddad säng i en nystädad fin lägenhet o mysig lampa på i fönstret, det va liksom, helt underbart! Och som jag längtat efter att få ligga med hans armar runt mig, hela veckan.. :) Det va bästa kvällen nånsin sen vi träffades, helt ärligt! Skönt nu också att han jobbar dag hela månaden så får sova med honom varje natt :D

Igår va jag i skolan sen va vi till Falköping, där jag för övrigt fick olja på min nya fina jacka :( Så har den på kemtvätten nu fast den egentligen inte får kemtvättas, men värt ett försök, annars blir det en ny på lördag om dom finns kvar.. :/ Hoppas, hoppas!!!! Sen va vi på fika hos Johans bror en sväng och kom hem runt 20 då vi handlade o gjorde varma mackor. Idag va det skola igen, ännu en kort dag och nu är jag hemma sen nån timme tillbaka, Johan är på jobbet till 18:15 sen ska han handla lite så blir det tacopaj ikväll :) Gottigt. Och efter det en promenad. Vart dåligt med det nu! Imorgon går jag länge i skolan :/ Men skönt, slipper jag sitta och vänta så länge innan Johan kommer hem. Och på fredag ska vi va i Floby hos Johans mamma o passa djuren tills på lördag, får se vad vi hittar på på fredag kväll :)

Well well. Det är mina planer ;)
Nu ska jag ta och kika lite på tv.

Kommentarer
Postat av: sabina

så glad för din skull!..Johan är verkligen en super kille..:)..Ååå låter som en drömkväll verkligen..You deserve it!..:)..Kramar i massor!

2009-04-16 @ 16:16:43
URL: http://beeiis.devote.se
Postat av: Linnea

Känns som att jag missat en del nu när jag vart "borta", ska försöka hänga med mer nu :) Men ser att du inte vart superaktiv heller ;) haha. Mysigt med de Johan fixat åt dig!

Hoppas allt är bra med dig :)

2009-04-19 @ 20:46:59
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Linnea

Förstår de! Skulle ju va nice o få en sån överraskning nångång ;) haha.



Det är jättebra här med! :) Går de bra i skolan oså?

2009-04-19 @ 21:25:23
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0