Blogglusten kommer..

2009-05-26 @ 18:06:16
Jag börjar känna både blogglusten och kreativiteten komma krypande. Jag har inte rört photoshop på flera månader, men är sugen nu. :D Ska dock ta det jävligt lugnt så jag inte tappar lusten igen ;p Men just nu måste jag dock skriva två uppsatser som skulle vart inne igår!

Idag har varit en kort dag i skolan, sista lektionen där för i år. Sen har jag och Johan ätit på en ny italiensk pizzeria som öppnat, mycket gott och sen flängt runt på ärenden. Köpte ett nytt skrivbord bl a som vi satt ihop så nu ser det jättefint ut här i våran lilla kontorshörna. På min sida står laptopen, skrivbordslampan o mina Hello kitty figurer såklart :D Fler ska det bli! Jag har även städat för fullt, men nu måste jag som sagt plugga. Får städa klart imorgon. Sen har vi även köpt en elgrill så tror Bella o Malin kommer o inviger den imorgon! ;) Very nice i så fall!! Och så ska vi röka vattenpipa, jordgubb. Gorde även detta igår. Gott! :D

Nej, nu måste jag plugga. Ska försöka skriva sen. :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Roligt att du är tillbaka! :)

2009-05-26 @ 18:22:40
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0