Det är mycket nu!

2009-05-27 @ 20:21:33
Såhär inför skolans slut är det en heeel del, visst börjar det lugna sig med läxor men då kommer allt man missat av någon anledning. Nu är det en uppsats jag inte fått in, blir lite orolig över mitt religionsbetyg där då, men blev riktigt glad när min psykologilärare pratade med mig igår om hur jag ryckt upp mig under våren. I vintras låg jag på en 1:a (IG) nu hade hon inte bestämt sig men minst en 2:a (G) eller ev en 3:a (VG). HOPPAS jag får godkänt i allt jag behöver nu!!! :)

Hoppas ju även komma in på media kommunikation på högskolan, samtidigt som jag skulle vilja gå på Hjälmared ett år till. Så på ett sätt hoppas jag att jag inte kommit in. Då kan jag plugga här på Hjälmared ett år till sen flytta o plugga högskola lagom till Johan börjar skolan på Gotland nästa år och jag kan ha sett om det är det jag vill lägga 3 år på o plugga och lättare kommer in när jag läst en sån utbildning kanske och hinner göra fler högskoleprov.

Men vi får se först om jag kommer in eller inte.. Annars behöver jag ju inte fundera! Ska även bo på skolan om jag kommer in, jag känner att jag vill testa det där internatlivet, det är inte alls samma sak att bo utanför. Ångrar dock att jag inte gjorde det det här året när jag har så många vänner som bor där.. Visst får man väl nya men vet ju inte om det blir lika bra som nu.

Jag vill nästan gråta när jag tänker på att det aldrig kommer va vi som sitter där i klassrummet igen, jag vet att det är mycket tjaffs i klassen men eftersom jag inte är inblandad o kommer överens med dom flesta gör det ont i mig att vi kommer splittras nu, i olika delar av Sverige, jag älskar verkligen den här klassen!!! ♥ Imorgon är sista dagen tillsammans.. På fredag är det avslutning och då kommer jag brista.. :( Buhuu! Men hoppas man kan träffa dom flesta även när skolan är slut. Vi får verkligen försöka ha reunions och i oktober är det ju alltid återträff på skolan för gamla elever. Och tänk den dagen det gått 10 år och man kan ha en reunion :D Hihi. Lätt att jag ska ordna! ;) Det är ju ett tag dit men, jag kommer sakna alla så.. Okej, dom flesta!

Igår skrev jag i alla fall min sista uppsats, skulle som sagt behövt ha in en till men jag kommer inte att hinna eller orka göra det, så därför kan jag inte släppa allt fast jag skulle behöva bara släppa allt nu när jag är klar med allt annat. Jag måste slappna av, är så trött när jag kommer hem och fastän jag behöver hålla mig vaken måste jag lägga mig o sova för o släppa allt en stund.. Som idag!

Har magkramp och mår inte alls bra, mår inte illa men magen är knas, inte hunnit ätit, städat, pluggat, grillat till middag (elgrill suger btw) och skulle vart med Malin och Bella men jag pallar inte alltså! Visserligen kunde inte Malin ändå och jag o Bella missade musikquizet på Frid o fröjd, men vi får ta allt en annan dag när jag kommer tillbaka, för jag är så jäkla slut i kroppen så det är helt sjukt! Dags att sova snart tror jag visst...

Idag hade vi äventyrsstig i skolan, 2½ timme promenad. Bra men jobbigt, haha ;p Sen har jag som sagt gjort det jag skrev ovan... Nu känns det som att det snart är dags o sova...

Imorgon går vi i skolan 8:30-11 ungefär, Johan skjutsar dit mig sen hämtar han mig o skjutsar mig till tåget, då ska jag till Göteborg, käka sushi till lunch tänkte jag sen åka och köpa 3 petboxar om jag orkar, sen ska jag och fixa nagelförlängning! :D Som jag har längtat, skönt att jag lyckades fixa en tid med så kort varsel.. Så där ska jag sitta 14-16, hoppas bara min mage ordnat sig annars blir det nog inget :/ Sen blir det iaf tåget tillbaka direkt då jag ska på middag på skolan kl 18 sen är det elevspex. Blir nog en trevlig sista kväll! :) Skönt att Johan är ledig för en gångs skull o kan hämta mig där, annars brukar man få passa sista bussen kl 22. Lite segt! Och på fredag är det som sagt avslutning, Johan kommer i alla fall med mig även om familjen inte kunde, sen åker vi endera hem direkt till mamma o pappa eller går jag ut med några på en uteservering eller så o firar "studenten" ;) Jag är ju faktiskt klar med gymnasiet nu!!!!! :D Sen på lördag åker vi i så fall.. Kommer bli segt men ändå rätt gött o kunna stanna när man vill och sådär.. Det finns för- och nackdelar med både tåg och bil...

Ja jag har ju inte jättemycket roligt att skriva som ni ser.. :p Ligger här i sängen med min kassa kista och tänkte fippla lite i Photoshop men jag vet inte om jag orkar faktiskt.. Ska nog ta en dusch ist....  Lägligt till sista dagarna i skolan, verkligen!

Hoppas ni har det bra iaf! :)

Kommentarer
Postat av: W I K T O R O Z

ÅÅ fan asso ja vill också ta studenten hellst imorn. är så jävla trött på skolan. men nu är det ju ett långt sommarlov så att :)

2009-05-31 @ 15:52:53
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/

Skriv något är du söt!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail adress:


Fyll gärna i din blogg- eller hemsideadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0